The smart Trick of پروژه ستین That Nobody is Discussing

Wiki Article

مراکز درمانی اطراف پروژه ستین درمانگاه ها: درمانگاه شبانه روزی دکتر تختی، ساختمان پزشکان مهر، درمانگاه شهرداری و..

دسترسی به اتوبان های اصلی تهران (خرازی، تهران کرج، تهران شمال، حکیم، همت و ...)

پروژه‌های در حال اجرا اداری/تجاری پروژه پردیس شرق(بارانا)

رتبه یک پایه حقوقی انبوه‌سازی مسکن از وزارت راه و شهرسازی، رتبه یک در رشته ابنیه، رتبه ۳ در تأسیسات و رتبه ۵ آب و راه، را شرکت سازنده تا به امروز دریافت نموده است. با ساخت پروژه‌های کلیدی موفق به جذب سرمایه‌گذاران مختلف گردیده و حال آماده خدمت‌رسانی و راهنمای شما در زمینه سرمایه گذاری در مسکن خواهد بود.

1_ موقعیت مکانی و لوکیشن ستین که از لحاظ دسترسی به مراکز مهم رفاهی، تجاری، گردشگری و… بسیار حائز اهمیت است.

اگر برای سرمایه‌گذاری بر این منطقه و خریداری یک واحد این پروژه آماده هستید، اجازه دهید تا کارگزاری رسمی پروژه را به شما معرفی کنیم.

آرین سازه، همواره در حال تحقیق و توسعه ارتقاء توان فنی و نیروی انسانی متعهد و تجهیزاتی خود در زمینه های اجرایی بوده است . حاصل همه موارد فوق اخذ رتبه ۱ در رشته ابنیه، رتبه ۳ تاسیسات و تجهیزات و رتبه ۵ آب و راه، از سازمان برنامه و بودجه کشور و پایه یک حقوقی انبوه سازی مسکن از وزارت راه و شهرسازی، توسط این شرکت بوده است.

۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ریسک پیش روی بازار ارز /ورود سکه بازان بنیادی به بازار

– در جدول ارائه شده شماره حساب های مربوط به تعاونی مشخص شده است. فلذا از واریز وجه به حساب های دیگر مطلقاً خود داری کنید.

پیشرفت پروژه ستین آرین سازه در حال حاظر تجهیز کارگاه تکمیل شده است و سوله های قدیمی نزدیک به محل ساخت پروژه به طور کامل تخریب شده اند.

با توجه به موقعیت مکانی پروژه ستین، دسترسی به راه های ارتباظی و امکانات رفاهی زیر را برای آن شاهد هستیم:

۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ابتکار: مسئولان با نسل «سایبر پایه» روبه‌رو هستند/ درک این نسل از حاکمیت، نهادی است بیشتر بخوانید که کنسرت لغو می کند

در شمال کوه هاي زیباي تهران و پارك هزار و یک شهر در شرق پروژه پارك بزرگ چیتگر و باغ گیاهشناسی و مجموعه بام لند و دریاچه چیتگر و همچنین با فاصله زمانی کوتاه با بازار بزرگ ایران مال از دیگر جذابیت هاي این پروژه میتوان به دسترسی آسان به بزرگراه تهران – کرج و اتوبان هاي همت و حکیم اشاره کرد

همانطور که ذکر شد، درصورت تاخیر در تحویل واحدهای مجتمع مسکونی ستین، بنا به بند ذکر شده در مفاد قرارداد ضرر و زیان تاخیر محاسبه خواهد شد.

Report this wiki page